***GrUp HePsİ hAyRaNlArInIn FaN fOrUmU***

[...SiTeMiZe HoSgElDiNiZ...]
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
C£MR£-Jİ
Cemreci Mod.
Cemreci Mod.
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Kayıt tarihi : 31/08/07

MesajKonu: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   Cuma Ağus. 31, 2007 4:24 pm

cevabları bekliyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Site Admini
Site Admini
avatar

Mesaj Sayısı : 152
Yaş : 23
Nerden ? : AnKaRa
Kayıt tarihi : 15/07/07

MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   C.tesi Eyl. 01, 2007 9:50 am

C£MR£-Jİ demiş ki:
cevabları bekliyorum

ya emin değilim ama son bölümde hani korkut dedi ya asıl eğlence şimdi başlıyo die
sonra tlfonunu çıkartıp yoshye doğrulttu birden telefonu yoshyden çekip gözdeyle kendini çekti ya yaseminin yüzü o zaman çok kötü oldu yaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kavakyelleri.kostenloses-forum.tk
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   Salı Eyl. 04, 2007 9:46 am

Ben diziyi pek fazla izleyemiyorum ama bence evlenmez çünkü yasemin bişeyler yapar durdurur galiba affraid
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cemrem
Paylaşımcı Mod.
Paylaşımcı Mod.
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 05/09/07

MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   Çarş. Eyl. 05, 2007 9:40 am

ben kararsızımmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
<<
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   Çarş. Eyl. 05, 2007 5:18 pm

bence son anda bişey olck ve korkut gözde ile evlenmick sonucta bir yerde yasemınımı sefior bence yasemın ona bişey yapıck ve evlenmıck gıb glior bana Cool
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Hepsi-yoshy
Foruma Isınan Üye
Foruma Isınan Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 42
Kayıt tarihi : 05/09/07

MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   Çarş. Eyl. 05, 2007 7:00 pm

bana evlenir gibi geliyo ama şimdi bişiy diyemem diceğim tek şey inşallah evlenmez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
korkut gerçekten gözde ile evlenicek mi?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
***GrUp HePsİ hAyRaNlArInIn FaN fOrUmU*** :: Hepsi 1 :: Hepsi 1'de "Hepsi"-
Buraya geçin: